måndag 28 januari 2013

a week to .o. remember

Den första veckan är det inte så mycket att säga om egentligen. Jag gick mest och väntade på att de andra au pairerna skulle åka hem, hade varit bättre om det bara var en innan.
Men dom var snälla, jag följde med dom på Manikyr och Pedikyr.


Det var så sjukt kul, jag och Saveria valde samma nagelack, svart och guld, men det hade inte kunnat bli mer annorlunda. haha Hennes var inprincip helt svarta.. 
Man fick även en kort massage, dock hade dom kunna skippa den då det mest kändes som det var någon som stod och slog en i ryggen..





 Jag har även hunnit med en hel del goda frukostar. Min familj har alltid första bär hemma, så gott! :)

Starbucks kaffe finns också i kylen.
MUMMA!!


Jag har blivit introducerad för 'sovpåsen', Skruttarna har den över sin pyjamas varje gång de ska natta.
June har även köpt koppel/selen till barnen då de börjar bli ruskigt snabba, lite segt att behöva välja vilken unge man ska rädda annars, den som springer mot bilen eller vattnet? Det är frågan jag aldrig behöver svara på  ;) Som tur är älskar de sina selen oxå! :)


Då barnen fortfarande sover 2ggr under mitt arbetspass får man lite (mycket egentligen) tid över, tex att spendera på att skypa!

Här min vackra vän Malin som skulle simma som en fisk till jobbet.


Min normala vän Sanne som tyckte det passade sig och dansa (ja hon dansar!) mitt i samtalet.


 You just gotta love them <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar