lördag 12 januari 2013

helt galet..

Det är helt galet! Imorgon åker jag, lämnar Sverige och testar vingarna i ett nytt land.. CRAZY!
Hade igår en liten avslutningsfest med mina fina vänner, hade hur som helst! Snälla mamma kom och hjälpte mig göra lite snittar innan folket kom då dagarna varit alltför korta för mig de sista veckorna.


Efter att ha packat det allra sista och flyttstädat lägenheten åkte jag hem till smultris och familjen och har tillbringat min sista kväll här hemma <3
När vi satt och åt, maten var för övrigt fruktansvärt god Adde började med köttet halv åtta i morse, ambitiöst(!!), men till saken. Pappa tyckte att ljuslyktorna symboliserade min familj. En lång, pappa då såklart, en lite kortare, mamma där och en kort lång, Hanna och sen två lika (det skiljer nån millimeter dock tycker pappa) det är då Adam och Fabian. Jag håller absolut med måste jag säga.. haha 


Super god mat!


haha pappa är allt bra finulig

Nu har vi precis kollat på Crazy, Stupid, Love lite kul måste jag säga. Dags för sängen, 
It's gonna be a long day tomorrow..



1 kommentar:

  1. Ha det så bra i New York. Hoppas du tar lite bilder så vi får se;) Skulle vara riktigt skoj! Nu är det bara några dagar kvar sen har du nått slutdestinationen, härligt! Största kramen<3

    SvaraRadera