onsdag 16 januari 2013

pain pain and some more pain

Jag har fått nå skit med halsen, kan knappt andas eller svälja föda (men annars är det skit bra..) så idag blev det honugsvatten till frukost (i frigolitmugg förstås, allt annat vore ju konstigt..)


Efter frukosten var det dags för första lektionen, klockan är ju endast 8.. (ser precis ut som åkurs 1 klassrum och inte då ettan på gymnasiet..)


Jag känner att jag kan ju inte hålla er på sträckbänken längre, dags att visa lunchen nu va.


Det är helt sjukt! Sallads bar OCH mat. Galet! Vi trodde knappt det va sant, vi fick en chock. Men vi tänkte att det är väl ändå ingen bra idé att stå och fundera på om det var sant eller inte utan helt enkelt dags att hugga in! (innan dom ångrar sig och tar tillbaka maten lixom).


Och ja jag kan hålla med om att maten ser vidrig ut, men hallå vi är inte kräsna längre!!
(jag vet att jag sa att jag inte kunde svälja, men hallå ska jag dö av svält istället, vem vet när man får mat igen egentligen??)


Lovisa var så glad efter maten så hon visste knappt vart hon skulle ta vägen, hon bara sprang in i klassrummet igen! (första energin på några dagar så jag kan förstå hennes kick, typ som en människa som är beroende av något och så plötsligt händer det!)

Vi läste idag om olika sjukdomar, man lärde sig fruktansvärt mycket!! Tex att Allergier (som jag läste om) dom smittar inte, kan ni tänka er?? Helt sjukt va otroligt fantastiskt mycket bra man kan lära sig under en (HEEEEL) dag i skolan. NASA here we come....


När lektionerna var slut fick jag reda på att jag fått en present av familjen.


En korg med lite smått och gott bla att den guidade turen i New York på torsdag är betald.
Detta gjorde sjuka Stina mycket glad!! :) (måste varit nu min feber försvann)


Familjen Gold är verkligen Guld måste jag säga ;)

1 kommentar:

  1. Hej jag skickar ett prov här, får se om det funkar nu. Adam styrde mig lite.

    SvaraRadera