tisdag 15 januari 2013

it feels like heaven


Efter våran vallfärd (det var verkligen inte en vallfärd, mer en promenad skulle jag faktiskt kunna kalla det) skypade jag med la familia. Jag fick vara närvarande under deras delikata middag, genröst av dom tycker jag! 

(snällt av mammsen och ge mig en puss sådär bara! Det kan ha varit en grimas men det vet ju inte ni).

Vid sju hade vi äntligen något inbokat, ett möte för alla i cafeterian och Pizza dinner. Det bådade ju faktiskt ganska gott. Och jag måste säga att det va faktiskt det första goda (första födan man fick i sig) på en evighet (sen i typ söndags, men tro mig det känns som en evighet). 

Happy happy girls with pizza in their lives. 


Nu har min rumskompis precis gått och lagt sig, ja klockan är halv tio och hon släckte lampan, ja jag ser därmed nada! Jag ska fansen tända när jag vaknar imornbitti, jag låg vaken hela natten och ville inte ta upp datorn för att vara snäll, men ack så hon gjorde bort sig nu, lilla dumma danske flicke.. Mohaha

Jag som fått ett häfte på 98 sidor om tvillingar jag skulle läsa tills imorn, hur ska detta gå till nu hade bruttan tänkt?? (egentligen är det 3 sidor men det låter inte lika illa då..)
Ne men det är väl dags att ta bort masken och återgå till födelsestina och natta till kojs iaf. Jag får helt enkelt göra min läxa imorgon bitti :) 
Då ska jag även berätta om dagens lunch ;) Det är något utöver det vanliga, något vi tidigare aldrig varit med om. spänningen är olidlig... (!!)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar