torsdag 21 mars 2013

back to stay

And the LEGEND is back! 
(det är asså jag Stina för de som inte hängde med..)

Jag har varit borta ett tag för ja jag ska vara ärlig nu, jag har inte haft något vettigt att komma med (och nu tänker ni som att du någonsin har det.. jo men faktiskt överraskande nog!) jag har därför samlat på mig massa info som kommer få ett att ramla av stolen, hoppas upp i taket, slänga er ut från den där klippan, ta ett bad eller varför inte håll i er nu, borsta tänderna!?! Jag vet det är sjukt men det kan hända!

Här kommer pictures (bilder såklart) i masssssssssssa. Enjoy my unknown friends. 


Man kan ju tänka sig att det blivit en del shopping som jag inte visat och jag skulle väl kunna säga att så är även fallet. Ett par favoriter som jag förhoppningsvis får använda när solen vågar titta fram (om den nu gör det vill säga, man ska väl aldrig hoppas på för mycket..)



Jag, Lovisa och Kamilla var på en stor outlet och där fick jag mig, fick och fick betalade för, en toppen kroppen kofta och en jacka :)


Har nu införskaffat mig alla tre böckerna i serien, ska bara börja läsa dom nu oxå.. 


I USA går man all in på alla högtider, även påhittade högtider (de som inte vi har) detta är för utklädnad inför St Patrick's Day, en irländsk högtid har jag lärt mig.


Detta är ett inköp många av er inte trott jag skulle köpa en ack så fel ni hade.


Jag har köpt en rosa Kitchen Aid!! (det har jag verkligen inte gjort även fast det är halva priset om inte mer men hur tusan skulle jag få hem den..)


Ett av mina stora problem inför att jag skulle åka var vilka pennor jag skulle ha med mig (jag vet det kan låta sjukt för vissa utan inblick i det verkliga livet) men jag kunde ju inte ta med mig allt för många. Därför har jag fått iförskaffa mig dessa nya pärlor!


Lite smått och gott har fått följa med hem under dagarna.



En skinnjacka har jag äntligen i garderoben numera! 


Man måste ju fylla på garderoben lite eftersom man inte riktigt tog med sig så mycket.. 

/ I'm the one that is worth buying clothes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar