måndag 14 januari 2013

fångad i en skräckfilm?

Tänkte visa lite bilder inifrån mitt hem tills på fredag. 
Det är verkligen jätte fint..... (NOT)

Jag ser skolan lite mer som om jag skulle vara fångad i en skräckfilm. Ni vet en öde skola eller ett sjukhus som brunnit ner som dom plötsligt har öppnat för att mörda dumma blonda svenskar. 


Detta är handfatsrummet (sminkrummet) eller öven kallat spegelmonsterrummet, det är här alla spegelmonster bor (ehh iofs enda stället det existerar speglar men iaf) kortfattat, här blir man mördad genom spegeln.


Här är duschrummet, det är här alla mördare gömmer sig bakom draperierna, alla är nämligen fördragna, vem går och drar för alla dom om inte mördarna som gömmer sig där.. 
När man står och duschar så ser man plötsligt blod rinna över hela golvet, kuuuul.


Här är toaletterna och det är ju uppenbart att här blir man dragen i fötterna och därefter mördad, inga konstigheter.


Här är mitt rum eller ja senare idag kommer jag dela det med typ 3 till. Även här är det uppenbart, jag har ju fönstret öppet hela natten då jag knappt kan andas där inne och därmed uppenbart att mördarna/monstren hoppar in genom fönstret.
Jag önskar att ni kunde känna värmen här, hetare än hetast (skulle kunna vara för att jag bor där kom jag på nu..)


Här behöver jag knappt berätta vad jag tänker på... 
men jag måste ju ;)
en liten flicka med långt mörkt hår som bara står länge bort i denna skräckkorridor i sin pyjamas.
MAAAAGAAAD va jag va nära på att dö igår. 
Men monsterflickorna väntar kanske till inatt.. 

Jag känner att The Ring och The Grudge har satt sina spår. Borde kanske inte sett så många skräckfilmer..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar