torsdag 7 februari 2013

BOTT

Back on the track.
 Eller asså jag va aldrig borta..
Under söndagen spenderade vi några timmar på Ikea, åt lunch och gick runt och myste (hur mysigt kan det bli på Ikea??) lite. Jag som är väldigt organiserad och otroligt ordningsam (kunde man inte tro I knooow) köpte mig lite lådor att ha i mina lådor (hahaha så otroligt fyndig).
Btw så var det en helt sjuk parkering, fattade inte vart man skulle parkera för jag hade ingen aning om var ingången va. Sen till slut kom jag på att det borde ju vara åt samma håll som allt folk strömmas and I was so right ;) Jag inväntade de andra svennarna (Kamilla dannen får leka svenne idag) innan vi gick in i ett kaotiskt Ikea (jag säger bara, amerikanare förstår sig inte på våra svenska ägodelar) men vi hade trevligt iaf :)

Detta är en av mina fina, plastiga och billiga sorteringslådor. Även här en inblick i mitt privatliv.. Dock ser det inte likadant ut nu eftersom jag är så nytänkande och vill ändra lite kontinuerligt. (totalt bullshit, sakerna får inte plats längre då jag införskaffat mig föör många nagellack). Anna jag hoppas du lägger märke till ditt fina hemmagjorda (jobbgjorda) armband. 



Dessa lådor är inte gjorda av plast, tror det är något ännu billigare. Typ jätte billigt och tunt plast kanske..



Veckan spenderades med barnen, försöka komma in i alla rutiner, körde mycket bil för att komma in i det och försöka umgås med andra än mig själv så mycket det bara gick. 
Här på promenad med småttingarna, de va betydligt gladare än de ser ut! haha



Jag, Kamilla och Lovisa var på Cheesecake Factory och delade på lite caaaake. Fy farao va god Red Velvet va, som en dröm. Min dröm, min bästa dröm för tillfället, helt bedårande underbar. 
Jag körde bil in till Seattle stad och hur det gick vill jag knappt gå in på då jag inte alls vill komma ihåg. Men slutet gott allting gott iaf! (NOOOOT har trauman för livet!!)


Jag har också tvättat många flaskor, dom har vääldigt många! Varje flaska har typ 6 delar (inga vanliga simpla flaskor som man själv hade när man va liten, inte jag iaf..) som man diskar var för sig med pipränsare (!?) de ska vara glada de har mig som faktiskt tycker sånt är kul. Annars hade man ju dött... Måste ju även berätta att efter diskningen för hand ska de desinficeras, mycket viktigt..


Nu ska jag upp och jobba i 45 min. Mamma June är på möte ikväll och pappan kan ju såklart inte lägga barnen själv.. 
Sen så är det ju torsdag idag vilket innebär att det är Greys Anatomy och Vampire Diaries på tv ;) Wiiiiihooooo. Det är helt fantastiskt, dock tog det en evighet innan jag hittade kanalerna de gick på, därför har jag nu skrivit en egen tv lista.. Dom har över 900 kanaler, jag satt och kollade genom varje kanal.. (Ja såklart jag frågade föräldrarna men de hade ingen aning och det finns ingen lista, jag är väl inte dum heller...)

2 kommentarer:

  1. Så kul att höra och se från vardagen. Dessa små gulliga ungar, man skulle vilja ta i dom, men armarna räcker inte så långt.Så fint du gör.Hoppas tjejerna blir bra från sina förkylningar snart. Vi ska tydligen skotta snö idag.Vi har ju även skid VM så lite tid får nog gå till det. Ha det bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Wihoooo pictures;))) LOVE IT SO MUCH!!!! Ja du Britta onekligen ser dom rätt sura ut dom små liven. Men tror dig när du säger att dom är gladare IRL. Tur för dig.... Förstår att du organiserar - organisationschefen;)
    Pusspusspuss<3

    SvaraRadera