söndag 10 februari 2013

catch up

En gång för längesedan var det en onsdag, en onsdag fylld av grönsaker och tacofärs. 
Vi hade tacokväll i Des Moines så ganska givet.

Anna, Kamilla och Lovisa kom och förgyllde min kväll :)


Jag har spenderat ganska mycket av min lediga tid hemma hos Lovisa, hennes värdföräldrar åkte bort några dagar så jag höll henne lite sällskap :) Här har jag, Lovisa och Kate (egentligen hjälpte hon inte alls till..) gjort blåbärsmuffins! hahaha tänker inte berätta att det var en färdig mix att bara blanda i ägg, vatten och olja. hahaha uppps I did it again ;)


 Var bara tvungen att visa att Lovisas familj älskar ost. (obviously!!)


Vi pysslade lite, så himla kul att Lovisa har äldre barn som man kan hitta på lite kul saker med :)
(Tyvärr tyckte Kate att det sög och Libby var totalt ointresserad så mest jag och Lovisa som tyckte det va kul..)


Söndagen bjöd även på Superbowl i staterna. Beyonce sjöng, fy farao va hon är grym (och snyggggg!!) jag och de andra satt som limmande under hela uppträdandet! Därefter var det bestämt, vi ska se Beyonce, funderar på i Las Vegas i juni, låter väl inte fy skam va ;) 


Asså jag älskar, älskar pysselsaker, verkligen älskar! Jag berättade mitt sjuka intresse för min värdfamilj, June gav mig då lite tips på olika affärer, åkte till JoAnn och MAGAAAD jag dog lite. 


När man (jag) går in i en sådan affär får jag lite panik, jag vill ha allt! Så det tog mig ett sjukt bra tag (en evighet) innan jag kunde bestämma mig för vad jag skulle ha. Jag menar hur lätt är det att välja något när man vill ha ALLT?! Personalen på detta ställe insåg dock att jag var där för att stanna (haha) en av tanterna började verkligen prata med mig om hur kul det är och att de har kurser och massa kul. Jag fick ett schema och hon sa 'I guess we will see eachother soon again'. Yeah you think?? YES!

People stop looking, I found the way to heaven! (Federal Way in Seattle)


 Det var en glad tjej som gick och la sig den kvällen, hon gjorde även några andra snuskigt bra kap den dagen ;)


Varje måndag och fredag åker jag och småttingarna till Play with me, ett jätte kul (för småbarn dårå) ställe där man kan springa runt och leka och det finns även en hoppborg som dom verkligen älskar! 


True happiness! (for them btw..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar