söndag 24 mars 2013

my daddy

Som ni alla borde ha koll på har min kära fader fyllt jämna år (jag menar inte typ 12 för att det är ett jämt tal då..) 50 ljuva underbara (gamla) år. Då jag spenderat min helg hos en vän med snigel internet får jag passa på att honom och visa att man visst blir snyggare med åren nu istället.

Jag menar ni ser ju själva.. Tattar tofflor, påsen, omgivningen. Ser lite ut som han är på sop jakt..

Ser ut som livet är lite väl jobbigt och då sitter han vid poolen och häger. ser ni glajjorna? Nåt står ju inte rätt till..

På ett 5 stjärnigt hotell i Jordanien med nygjord frukost i handen. Still not happy?? 
Detta skulle iofs kunna vara min kära systers fel (läs jobbiga) som skulle ha kort på precis all mat vi åt hela resan.. 
Ni ser det börjar se bättre ut, han börjar le. Konstig känsla detta.

Ser riktigt bra ut här asså. Stegen sitter som om det vore Beyonce som stod där och svängde. Detta när min unga moder fyllde 50 och han började känna åldern smyga sig på som en riktigt leopard.

Och då var det dags för farsgubben. Sitter här i staterna och pysslar som en galning, men tror ni posten är på min sida? Nej uppdenbarligen ej..

Syskonen samarbetar från 3 olika länder. Lite coolt måste jag säga. (vi (jag) är ju ganska cool/a iofs)

Och då till resultatet när 50 slagna år. Han ser galant ut, ung (unga barn iaf), fräsch (fräscha barn iaf), pigg (naaa not really) och alldeles alldeles underbar (HELT RÄTT!). 

Jag Älskar Dig, Världens Bästa Pappa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar